Robin schrijft: Vandaag zijn we naar een aparte maar toch leuke show gegaan, de Blue Man Group. Dit is een groep van drie in blauw geklede mannen die ongeveer anderhalf uur lang een optreden doen om je te amuseren, zonder ook maar enig teken van emotie te laten zien. Dus gewoon 1,5 uur lang een pokerface. Ze deden allemaal mooie dingen met verf, zoals verf in een trommel gieten en dan op die trommel gaan slaan, verf over zichzelf heen gooien enzovoort. Hierdoor hadden de eerste 5 rijen ook poncho's gekregen zodat hun kleren niet vies zouden worden, wij zaten zelf ook in deze zone.
Ondanks het feit dat ze niet een gezichtsuitdrukking mogen laten zien krijgen ze toch iedereen aan het lachen, vooral omdat ze dus zo droog kijken. Ze deden behalve alleen de verf ook nog veel andere dingen gebruiken, zoals wc-papier. Ze gooiden hiermee aan het einde de hele zaal vol. Nadat de show was afgelopen gingen we nog even op de foto met een van deze blauwe mensen.
Daarna gingen we terug naar ons huisje en gingen we ons allemaal klaar maken voor bed. Op naar de volgende dag in New York.
No comments:
Post a Comment