Brigitta schrijft:
Vandaag heerlijk uitgeslapen. Mag ook wel een keer, nietwaar?
Pas plannen voor na de lunch. Vandaag geluncht bij een foodtruck met Mexicaanse gerechten, die erg goed in Tripadvisor stond aangeschreven. We moesten even wachten voordat we aan de beurt waren maar het was het waard. Heerlijk gegeten voor de prijs van een hamburger!
Op naar Canyonlands National Park.
En canyons hebben we gezien en ook een krater: Upheaval Dome.
Wat een spectaculaire natuur hebben ze hier toch!
Aan het eind van de middag had Jonathan gezien dat er een dirt track vanuit het park terug naar Moab was, die alleen geschikt was voor 4-wheel drives en aangezien we een 4-weel drive hebben................
Echter deze route terug was aanzienlijk langer, het was al aan het eind van de middag (wordt hier vroeger in de avond donker dan bij ons) en de auto gaf een waarschuwing dat hij dorstig was.
Volgens J. moest het wel kunnen maar dat leek mij niet zo'n goed idee met een eerdere ervaring nog vers in het geheugen. Wel vers in het geheugen maar wel erg lang geleden!! Onze eerste trip samen, zo'n 23 jaar geleden hebben we zonder benzine gestaan.
Niet gedaan dus en achteraf gezien maar goed ook. Deze route blijkt tot een van de gevaarlijkste routes ter wereld te behoren. Oeps.
De dag afgesloten met eten en een biertje bij de Moab Brewery. Biertje voor J. dan. Ik was de Bob!
Vandaag heerlijk uitgeslapen. Mag ook wel een keer, nietwaar?
Pas plannen voor na de lunch. Vandaag geluncht bij een foodtruck met Mexicaanse gerechten, die erg goed in Tripadvisor stond aangeschreven. We moesten even wachten voordat we aan de beurt waren maar het was het waard. Heerlijk gegeten voor de prijs van een hamburger!
Op naar Canyonlands National Park.
En canyons hebben we gezien en ook een krater: Upheaval Dome.
Aan het eind van de middag had Jonathan gezien dat er een dirt track vanuit het park terug naar Moab was, die alleen geschikt was voor 4-wheel drives en aangezien we een 4-weel drive hebben................
Echter deze route terug was aanzienlijk langer, het was al aan het eind van de middag (wordt hier vroeger in de avond donker dan bij ons) en de auto gaf een waarschuwing dat hij dorstig was.
Volgens J. moest het wel kunnen maar dat leek mij niet zo'n goed idee met een eerdere ervaring nog vers in het geheugen. Wel vers in het geheugen maar wel erg lang geleden!! Onze eerste trip samen, zo'n 23 jaar geleden hebben we zonder benzine gestaan.
Niet gedaan dus en achteraf gezien maar goed ook. Deze route blijkt tot een van de gevaarlijkste routes ter wereld te behoren. Oeps.
De dag afgesloten met eten en een biertje bij de Moab Brewery. Biertje voor J. dan. Ik was de Bob!

No comments:
Post a Comment