Vandaag staat Bryce Canyon op het programma - op een half uur rijden van Hatch. Dit park kenmerkt zich door de schitterende kolomvormige rode rotsformaties. We reden eerst naar het verste uitzichtpunt en maakten daar een korte wandeling.
We reden toen terug richting het "amphitheater"; het mooiste en drukste deel van het park. Onderweg begon het helaas te regenen - en toen te hagelen! De temperatuur kelderde en de weg stond ineens blank van hagelstenen van knikkerformaat.
Het was sowieso lunchtijd, dus parkeerden we bij de lodge en begonnen aan een uitgebreid lunchbuffet. Na de lunch was het gelukkig redelijk opgeklaard en waagden we ons aan een wandeling de canyon in. Een paar druppeltjes mochten de pret niet drukken en het was meer dan de moeite waard.
Een ander kenmerk van vandaag waren de vele eekhoorntjes die schijnbaar wisten hoe mooi de omgeving is waarin ze wonen en expres lijken te poseren voor de mooiste foto.
We reden toen terug richting het "amphitheater"; het mooiste en drukste deel van het park. Onderweg begon het helaas te regenen - en toen te hagelen! De temperatuur kelderde en de weg stond ineens blank van hagelstenen van knikkerformaat.
Het was sowieso lunchtijd, dus parkeerden we bij de lodge en begonnen aan een uitgebreid lunchbuffet. Na de lunch was het gelukkig redelijk opgeklaard en waagden we ons aan een wandeling de canyon in. Een paar druppeltjes mochten de pret niet drukken en het was meer dan de moeite waard.
Een ander kenmerk van vandaag waren de vele eekhoorntjes die schijnbaar wisten hoe mooi de omgeving is waarin ze wonen en expres lijken te poseren voor de mooiste foto.






No comments:
Post a Comment