Monday, August 7, 2017

Natte voeten in Zion

We hadden mooie dingen gehoord over een "wandeling" in Zion Canyon, maar konden deze wegens tijdgebrek en gevaarlijke omstandigheden niet tijdens ons bezoek aan Zion eergisteren doen. Aangezien Zion vanuit Hatch onderweg is naar Las Vegas en de rit verder niet zo lang was, besloten we om het vandaag te doen: The Narrows. Dit is een wandeling door een rivier - ja, je loopt DOOR de rivier - die door een smalle kloof loopt.
Onderweg broodjes gescoord bij Subway en toen door naar het park. Eerst weer de auto geparkeerd en de shuttlebus genomen (we wisten nu dat we bij de tweede halte konden instappen om de lange wachtrij te vermijden!) naar het eindpunt. Hier vandaan is het nog 1.5km lopen naar het begin van The Narrows.
Dan dus het water in (we waren niet de enigen!). Meestal is het water tot boven de enkels, soms tot de knieƫn en af en toe tot je kruis. Een beetje koud in het begin, maar het went snel. We hebben ongeveer een uur erin gelopen (je kunt kilometers doorgaan als je wilt!) en toen moesten we terug om nog op tijd in Las Vegas te zijn.







No comments:

Post a Comment